סדנת מכירות

"אין חכם כבעל ניסיון" אמרו חכמינו, ומניסיוננו תרגול מעשי, חווייתי, באווירה מעצימה ונעימה של צוותי אנשי המכירות, מנהלי מכירות בחברות, צוותי השירות או המוקד הטלפוני עושה פלאים הן בהעלאת מחזורי המכירות ואחוזי הסגירה של עסקאות, הן בשימור לקוחות והגדלת "סל" המכירות שלהם, והן להקניית מוטיבציה ואנרגיות חדשות לצוות בעקבות סדנאות המכירה. סדנת מכירות מקצועית, הינה פתרון הטוב ביותר שכל מעסיק יכול להיעזר בו כדי להעלות את הישגי עובדיו "כאן ועכשיו".​

סדנת מכירות לעובדים – מה אנו מציעים?

סדנת מכירות לעובדים לטעמנו חייבת להתאים לאופי החברה או הארגון. אנו מאמינים בהתאמה מלאה וייחודית של תכני סדנאות המכירה לתחום העסק, לאופי עובדיו ולאתגריו הייחודיים. אנו מציעים מגוון סדנאות מכירה. בין היתר את הסדנאות הבאות:

סדנת מכירות: "פשוט למכור"

סדנת מכירות חווייתית הכוללת הרצאה ותרגול, המקנה את לנהל שיחות מכירה בביטחון, בטבעיות ולהצליח למכור הרבה יותר ללא "מאבק" וללא מאמץ.

עם סיום הסדנא הצוות יהיה חדור מוטיבציה ואנרגיות חדשות, הם יבינו לעומק את העקרונות החשובים ביותר במכירה, יתרגלו וכך ימכרו בצורה טבעית וקלה יותר.

בין תכני הסדנה: עקרונות תהליך המכירה, מכירה ע"י שאלות, 4 שפות המכירה, טיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לסגירת עסקאות, ועוד.

סדנת המכירות "פשוט למכור" מתאימה לאנשי מכירות, למנהלי מכירות, לצוות השירות, וכן למנהלים ולארגונים במסגרת ימי עיון, סדנאות העשרה או כחלק מהכשרת נציגים חדשים.

סדנת מכירות: "יקר לי" - סדנא ייחודית לטיפול בהתנגדויות

סדנת מכירות חווייתית הכוללת הרצאה ותרגול, המקנה כלים מעשיים לטיפול בהתנגדויות או התלבטויות במהלך תהליך המכירה.

בין תכני הסדנה: מהי התנגדות? איך הופכים לקוח מתלבט ללקוח משלם? מודל אפר"ת (אירוע, פרוש, רגש, תגובה), איך מגיבים להתנגדויות? איך מתמודדים עם התנגדויות? טכניקות רבות להתגברות על התנגדויות, כדוגמת "הפרסה" ועוד, סיפורי לקוח, וכו.

סדנא זו מומלצת לצוות מיומן שמכיר את תהליך המכירה ורוצה טכניקות מוכחות להתמודדות עם התנגדויות, המותאמות ספציפית כבר לתחום וייחודיות העסק או הארגון.

סדנת מכירות: "על מכירות ומו"מ - סדנה לניהול נכון של משא ומתן"

סדנת מכירות ייחודית זו עוסקת בניהול נכון של משא ומתן. בסדנה זו נלמד את השיטה לניהול מוצלח של משא ומתן, שיטה שבה אין "מנצחים" במו"מ, ויותר נכון: "כולם מנצחים" (Win-Win).

גם אם אנו נדרשים לבוא במשא ומתן עם הלקוחות במטרה לסגור עסקה, הערכות נכונה, ידע, כלים וטכניקות נכונות יעזרו לנהל משא ומתן מוצלח ולסגור העסקה לשביעות רצונם של 2 הצדדים.

סדנת מכירות: "למכור ב -4 שפות - סגנונות תקשורת"​

אחד המרכיבים החשובים ביותר ביצירת תקשורת בינאישית איכותית, הוא היכולת שלנו לזהות ולדבר באותו סגנון של האחר.

בסדנה זו נלמד ונתרגל את זיהוי סגנונות התקשורת השונים ונדע כיצד לרתום אותם לסגירת העסקאות, כיצד לפנות לכל אחד מבעלי סגנונות התקשורת השונים ועוד!

למי זה מתאים? העשרה חווייתית לצוות השירות, לצוות המכירות, למנהלים ולמנהלות משאבי אנוש.

צור קשר

להגדלת המכירות השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: